NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
2. TEDEN (30. 3. - 3. 4. 2020)
KO SMO ŽE RAVNO PRI NARAVOSLOVJU...SI OPAZIL ZUNAJ, KAKO SE NARAVA POMLADNO PREBUJA?
Posnetek: ZNAČILNOSTI POMLADI
KOLIKO MISLIŠ, DA JE TEMPERATURA ZRAKA, ZNAČILNA ZA POMLADNI ČAS?
S ČIM JO IZMERIMO?
1.,
2. in 3. URA
TEMA:
Termometer
UČ,
str. 64-65
NAVODILO:
-
Zbrano preberite
besedilo – po potrebi večkrat in si oglejte sličice.
-
Doma poiščite vse termometre, ki jih imate (za pomoč prosite
starše), nato jih prerišite v zvezek in k njim zapišite ime
termometra ter zakaj ga uporabljate. Če jih ne boste našli, jih
prerišite iz učbenika (infrardeči, alkoholni, digitalni,
živosrebrni).
-
Iz modrega okvirčka (str. 64) prepiši mersko število in mersko
enoto za merjenje temperature. Obarvaj ju.
-
Opravite dejavnost, ki jo najdete v modrem okvirčku: Ena dejavnost
(str. 65). - - Če imaš termometer izmeri temperaturo različnim
snovem (mrzla vod, topla voda, vrela voda, voda, v kateri se kopaš,
juha, ki jo ješ, čaj, ki ga piješ, zamrznjena hrana, temperatura
zraka v stanovanju, zunaj…… V zvezek nariši preglednico in
podatke zapiši.
- Na spletni učilnici si oglej PP predstavitev (temperatura). Najdeš jo pod predmeti NIT. Za utrjevanje pa te čaka kviz (Kaj gori, toplota in temperatura).
Comments
Post a Comment